The Bazaar experience!

This Easter I have participated in two bazaar. For the first time with my handmade creations. It was a unique experience. There were so many things to do, think and organize! Thank God for Lists! They saved my life!I had a list for everything I had to do AND a timetable to check the time I had left. Fortunately everything went as planned and I was ready on time.The day of the bazaar I didn't have any bad surprises like "omg! I forgot the scissors". I had a great time at the bazaars.I even got a 15 minute masaz at the second one! Met a lot of new people-especially fellow crafters-, learned a few things, exchanged cards and received some compliments about my work.
You will probably see more post like this. I want to document my experience in the crafting world. I will be very happy to read any comments you have!

 photo 10247368_689481774423996_2271673283252338085_n_zpsa6acacce.jpg
Bazaar SPAZ




















































Αυτό το Πάσχα συμμετείχα σε δυο φιλοζωικά μπαζάαρ. Πρώτη φορά αποκλειστικά με δικά μου πράγματα. Πραγματικά ήταν μια εμπειρία διαφορετική με ότι έχω κάνει μέχρι τώρα. Αρκετό άγχος και αρκετό τρέξιμο. Να έχω αρκετά πράγματα, να μην ξεχάσω τίποτα, να πάρω υλικά συσκευασίας, κάρτες, να δω πως θα στήσω τα πράγματα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι έφτιαξα πολλές πολλές πολλές λίστες! Λίστα με αυτά που θα φτιάξω, λίστα με αυτά που ήδη έχω, λίστα με το τι θα χρειαστώ μαζί καθώς και ένα χρονοδιάγραμμα για να ξέρω πόσο χρόνο έχω. Ευτυχώς τελείωσα στην ώρα μου και ήμουνα σχετικά ήρεμη...Ετοίμασα όλα τα πράγματα απο την προηγούμενη μέρα και πρωί πρωί έφυγα και πήγα στο μπαζάαρ. Εστησα το τραπέζι μου ευτυχώς χωρίς πολλές εκπλήξεις (ξέχασα το τραπεζομάντηλο! χιχιχι!) Εδω θα ήθελα να πω ότι ξεπούλησα και δεν έμεινε τίποτα αλλα δεν έγινε έτσι. 'Ακουσα καλά σχόλια, ο κόσμος χάζευε τα πράγματα και γενικά πέρασα πολύ καλά. Γνωρίστηκα με αρκετούς δημιουργούς με πολύ όμορφα πράγματα και επίσης είδα πολλά πολλά ζουζουνόσκυλακια. Στο δεύτερο που πήγα πέρασα ακόμα καλύτερα! Έκανα και μασάζ! χιχιχι
Ηταν μια πολύ καλή εμπειρία για εμένα. Εμαθα κάποια πράγματα απο άλλους δημιουργούς, γνώρισα καινούργιο κόσμο και πάνω απο όλα είδα τι πρέπει να διορθώσω και τι λειτουργεί καλά για εμένα τώρα.
Πιο κάτω θα δείτε και κάποιες φωτογραφίες απο τα τραπέζια. Πραγματικά θέλω να καταγράψω αυτή την πορεία μου. Να μπορώ να ανατρέχω εδώ και να βλέπω τι έχω φτιάξει. Θα χαρώ να διαβάσω οποιοδήποτε σχόλιο σας.


 photo 10152622_692875917417915_1833731806259763480_n_zpsdf5efd4c.jpg
Bazaar ZEH
 photo 10178117_692663904105783_5008374673653447022_n_zps8e0aa669.jpg
Bazaar ZEH.I even made a small wall display! In love with the bunny!

No comments: