J.Bunny

I've been off this little blog but I'm crocheting like a mad woman!!! I'm posting one of my latest projects. This is the second time I use this pattern and is very easy and a favourite of mine.
Hope you like it!!!
If you don't know Lanukas go to their site A.S.A.P.!!!
Beautiful patterns in spanish and english.
I'm a big admirer of their work!
Sophia
Yarn   : It took two- Lydia
Pattern: Lanukas

P.S.: This is the first-ever- pompom I made. I hope it holds...

Έχω να γράψω στο blogάκι μου εδώ και κάμποσο καιρό αλλα πλέκω με το βελονάκι μου σαν τρελή.
Σήμερα θα σας δείξω ένα απο τα τελευταία μου project. Είναι η δεύτερη φορά που πλέκω το συγκεκριμένο πατρόν και πραγματικά είναι το αγαπημένο μου. Ελπίζω να σας αρέσει!
Αν δεν γνωρίζετε το site Lanukas  με πατρόν για βελονάκι να πάτε Τ Ω Ρ Α!!!!
Καταπληκτικά πατρόν και τα περισσότερα εύκολα στα αγγλικά και στα ισπανικά.
Είμαι μεγάλη θαυμάστρια της δουλειάς τους!
Σοφια
Νήμα   : It took two- Lydia
Πατρόν: Lanukas (αγγλικά)

P.S.: αυτό που βλέπετε είναι το πρώτο πον- πομ που έχω φτιάξει ever!!! Ελπίζω να μείνει στην θέση του....




No comments: