Crochet and travel!

Last week I travelled to Budapest. I had a blast! The city is so beautiful. So many things to see, so many museums to visit and so little time to do so. I will be doing a regular post full of pictures. Yes, I will! I promise!! Wait till I upload my photos said Sophia and she never actually did it!
What I've come to love doing during air plane time lately is crochet. I take some yarn and one of my smaller hooks and crochet the flight away. I can't believe how fast time flies (he he!) when I crochet. I used to read during flights and still  carry with me a book just in case.I actually dropped and lost  my hook the first time and switched to reading the rest of the flight. I wasn't sure whether the airport security will let me take on board my hook but there wasn't any problem after all and was soo worth the try.
And with no further delay my yarn and hook on the plane!

Την προηγούμενη εβδομάδα πήγα στην Βουδαπέστη. Την λάτρεψα αυτή την πόλη. Τόσα πράγματα να δείς, πολλά μουσεία να επισκεφτείς και τόσο λίγος χρόνος για να προλάβεις να τα δείς όλα. Αυτή την φορά υπόσχομαι ότι θα ανεβάσω φωτογραφίες απο το ταξίδι. Ναι! Ναι! Αυτή την φορά ΘΑ το κάνω. Και δεν ξανακούσατε ή είδατε τίποτα απο το ταξίδι της Βουδαπέστης....
Το τελευταίο καιρό όταν ταξιδεύω πέρνω μαζί μου το βελονάκι μου και κατα την διάρκεια της πτήσης πλέκω. Πραγματικά ο χρόνος πτήσης περνάει σαν νερό! Ούτε καταλαβαίνω πότε απογειωθήκαμε και πότε έφτασε η ώρα της προσγείωσης. Συνήθως έπαιρνα κάποιο βιβλίο μαζί μου και διάβαζα. Τις παλιές συνήθειες δεν τις ξεχνάω και πάντα ρίχνω ένα βιβλίο στην τσάντα μου. Ασε που την πρώτη φορά μου έπεσε το βελονάκι και το έχασα! Οταν έκανα την δοκιμή φοβήθηκα ότι δεν θα περάσει το βελονάκι απο το έλεγχο του αεροδρομίου  αλλα ευτυχώς πήγαν όλα καλά.
Ακολουθεί η καλύτερη φωτογραφία το βελονάκι μου στο αεροπλάνο!

 photo 20140507_165258_zpsce5e3e61.jpg

No comments: